18/01/14

Bank oh bank

Hai apa khabar semua blogger lama dah aku aku tak update ni blog.ok hari ni aku nak cerita pasal nak buka akaun bank seperti maybank cimb bank,tahun lalu 26-13-2013.lgi aku nak buka akaun maybank.tapi tak ada masa.satu hari aku ambil peluang cepat cepat lah aku turun p bandar nak buka akaun maybank lah.time dah masuk maybank tu terus p kaunter,aku tanya nak buka akaun maybank bleh? Terus orng yang duduk kat kaunter tu pun cakap,boleh tapi nak kena tunggu lama sikit yer.orng tu pun bagi borang dngan nombr untuk di isi sementara tu kita tunggu lah nombr kita kena panggil.last2 nombr aku kena panggil lah.terus aku pergi lah ke kaunter tu terus.dduk aku nak buka akaun,orng tu pun minta lah ic,tpi aq tak pakai ic,aku pakai pasport jaminan bapak,.aku bagi lah pasport aku tu.orng tu pun tngo lah,.sedihnya orng tu pun cakap.kmu tak dapat buka akaun bank dngan pasport ni.pasport kamu kena ada jaminan majikan.dan surat pekerja,.aku pun terus bediri.oh iyakah? Ok tak pe.lah makasih jer lah.blaahh terus aku dri maybank tu..

Kepada kamu, pasport kamu yang belum ada jaminan majikan tu.jan lah p bank nak buka akaun yer sia2 jer..yank ada jaminan majikan tu hehe..boleh pgi bila2 masa.jer...ok tengkiu sebb sudi mmbaca..gue cau dulu yer..
GONG XI FA CAI ANGPAW NALAI..B-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan